after school

efter skolan tog jag bussen ned på stan. gick omkring och kollade runt lite och fick med mig lite smått och gott hem. Gick även och solade idag igen, mycket skönt! tycker de är dax att börja med de så jag får tillbaka färger på kropppen. och speciellt så man inte är kritvit hela vintern, vill ju inte smälta in med snön ;)

ikväll verkar det som att de blir utgång med roger och c:o , trevligt! får se om jag orkar egentligen. men PA fyller år så vi ska fira honom lite. Men imorn är de floristik hela dagen. vi ska ha genomgång på tärnbuketterna . sen har jag ingen aning om vad vi ska göra. jag har en idrotts lektion i slutet av dagen också.. Och imorgon är de ju faktist ÄNTLIGEN torsdag, och då händer det något speciellt (längtar med pirr i magen) sen är vi faktist lediga på fredag eftersom det är studie dag.


detta fick jag med mig hem:



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0