and it goes on and on and on

ännu en dag är nästan över. första dagen på denna vecka och den var helt okej faktist. flyttade min samhällskunskap så jag hade den på morgonen istället för på eftermiddagen. jobbade ganska bra den lektionen + att jag hjälpte emelie att plugga till historia. efter den lektionen hade vi Engelska B. satt och diskuterade lite i klassen och jobbade i boken. de är konstigt egentligen att jag inte gillar att prata inför en klass, men kan prata ganska mycket annars. är det flera som har det så? hur som hellst så gick det bra. efter lunch hade vi engelska igen och efter de hade jag stöd. satt och jobbade med en idrotts uppgift jag missat. tog bussen direkt hem efter skolan, har varit ute en stund men nu hamnade jag här. sitter och kikar runt lite. ska snart äta och sen gå ut igen hade jag tänkt (:

morgondagen: Skolan och Bio med Mr P (: haha

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0