as you die

blev ingen skola för mig idag. har så satans ont i ryggen. men duktig som jag är åkte jag iväg och jobbade nu på eftermiddagen iallafall. men nu är jag hemma iallafall och har precis ätit dagens första måltid, spagetti och köttfärssås. kommer inte förklara gårdags kvällen/natten/morgonen och denna dag. men det var precis vad jag behövde, underbart<3

Nu ska jag bara kika runt lite och längta till morgondagen då jag får träffa Ellentin, jag längtar. hoppas på att få träffa Gabbi någon dag nu igen också. saknar henne redan. hon är en stor del av mig. förlorar jag henne försvinner en stor bit av mitt liv.

imorgon är det fredag igen och en hel vecka har åter igen gått. är ganska sugen på att dra en utgång imorgon men tror inte det kommer bli så. dels på ryggen, festen här hemma på lördag och pengar. kanske blir en lugn hemma kväll istället :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0