åter igen så drar man nitlotten

har precis varit in till apoteket med mamma och hämtat ut min medicin. blää de var ju inte små tabletter heller... men men de är är la bara att svälja dom -.- och hoppas på att jag blir frisk väldigt snart.

Idag är de jag som ska fixa mat här hemma och jag är så sjukt sugen på korv och makaroner så det får de bli! kan ju inte ut och springa nu heller så är lite lagom små sur.. hade ju äntligen börjat komma igång med det igen. varför ska jag alltid ha sån jäkla otur!?

Nu kom lillebror hem iallafall så kanske får lite trevligt sällskap av honom om jag har tur! han kanske har någon rolig film på datorn (: hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Släng in en kommentar här när du ändå tittat förbi, alla kommentarer blir lästa och uppskattas. Fortsätt gärna att läsa min blogg och tyck till varje dag. PussPuss

2010-09-20 @ 14:49:31
Postat av: Anonym

vad ska du göra i helgen? :D

2010-09-20 @ 14:50:17

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0