can we pretend

tänker inte säga godmorgon för de är det verkligen inte, inte för mig iallafall. vaknade och ville verkligen inte gå upp. hade så himla ont i bröstet som jag har haft nu i 5 dagar + att jag kände inte alls för att åka till skolan. men vad gör man... drog mig upp ur sängen och stack iväg. höll typ på att somna på bussen också, hade kanske varit skönt att göra de så man "glömde" gå av.. men nu sitter jag iallafall här i skolan, utan lärare, utan något att göra och utan motivation, kan de bli sämre? väntar iallafall på blomsterleverans från grollen. våra blommor ska komma idag så vi kan pröva göra brudbukett, men dom kan tydligen komma mellan 09 - 14?! suck! just nu orkar jag inte...


ska jobba sen idag också vid 4, tror jag skrev det igår med men iallafall. ska även gå och hjälpa pappa med att välja glasögon sen.. ååååh jag orkar bara inte känner jag!! SKIT DAG!!!!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0