dagen efter allting

godmorgon allihopa. nu har jag vaknat efter en livad kväll igår. jag kom i säng runt 3 tiden kanske hon var när dom sista gästerna hade dragit. blev en lyckad kväll igår med massor mat, drickande sjungande och dans. har tagit runt 200 bilder kanske, haha. så kanske lägger ut någon här. pappa fick jätte mycket fina presenter, bla. biljetter till Jerry Williams.

idag blir de la antagligen städa i hela huset. syster och fredrik ska komma hit och hämta bilen och äta lite. ska sätta mig och skriva klart engelska uppgiften som tydligen ska lämnas in imorgon. haha jag lyckas alltid blanda ihop alla dagar. skulle tro att jag har prov imorgon också, kanske borde plugga till de? men annars ska jag nog bara ta de lugnt idag och dra ut och springa lite senare. Skriver lite mer här sen kanske :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut bilder va :D eller på bilddagboken eller något liknande, om du har vil säga

2010-09-05 @ 20:15:58

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0