en fundering och fråga till alla er läsare

jag har funderat lite idag.
tycker ni att jag har för lite bilder på min blogg? Och om jag skulle lägga in fler, vad vill ni att jag lägger in?

har funderat på att lägga in dresscode varje dag som jag gjorde förr.


kan ju upplysa att innom den närmaste veckan så kommer jag få en dator igen, och då blir det mer bilder på mig och annat (:



nu ska jag göra mig klar eftersom jag sla på bio med petter. ska ta bussen om ca 1 timme. kanske slänger in en dresscode (:  här kommer iallafall en ny bild på mig som jag tog lite snabbt igår!


Kommentarer
Postat av: trogen läsare :)

meeer bilder :D dresscode låter bra :D

2010-09-07 @ 22:44:55
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare :-) En blogg med fler bilder är alltid bra !

2010-09-09 @ 11:28:40

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0