i skolan

hallå allihopa. sitter i skolan och har precis fixat ellentin inför hennes kväll. pretty girl! kan ta ett kort och visa sen när jag kommer hem. idag gjorde jag iallafall klart myrten kronan (bild kommer när jag kommer hem) sen hgar jag gjort klart alla inbjudningar och fixat lite med beställningslista. imorgon bestämde vi tjejer att vi ska gå ner till grollen och kolla med flera blommor och fixa där. får la se hur länge vi är där. har egentligen bara en lektion imorgon. har historia vid 13.20. har iallafall en del kvar att göra så kommer vara kvar i skolan sen hem och fortsätta med allt pluggande.

kvällens planer: Plugga plugga och idol (:

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0