i want you so badly, my biggest wish

har varit ute och övningskört nu ikväll + pluggat i teori boken. ska alldeles snart göra test på internett också för att se hur jag ligger till just där. morgondagen blir skola. ska även köpa dator och dvd imorgon. sen ska jag tydligen jobba också. även tisdag blir de jobba. får se vad jag gör resten av veckan. hoppas bara den går snabbt. men tror att jag kommer att klara av dagarna rätt bra nu när de har hänt en sak som gör allting mycket lättare. eller kanske inte lättare men de känns äntligen skönare. har gått och mått dåligt pga en sak länge nu, men nu är de äntligen över och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra. har börjat fått lite panik och blivit deprimerad inför studentklänningen. dax att börja med diet tror jag! jobbar på att spara ut naglarna också så dom är äkta och inte fejk. det är helt sjunt att det är mindre än ett år kvar nu..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0