inside of me

just nu känner jag något starkt innom mig. har verkligen inte känt såhär på länge. ingen har fått mig att må såhär? hur kan man gå och längta efter en person så himla mycket? Hur kan man vara helt galen i en person? hur kan man vara beroende? är så himla glad och lycklig, är allt possetivt på samma gång. vad har du gjort med mig människa? Du har fått mig att känna på ett sätt jag aldrig trodde jag skulle känna igen. jag vet inte nes om jag har känt riktigt såhär förrut, tror faktist inte de. varje dag har jag gått och längtat och längtat. loggat in på msn och kollat om du var där. varje kväll har jag haft ett öga på datorn hela tiden. Så fort jag ser din ruta kommer upp sprids en speciell värme innom mig. Jag trodde inte att sånt har excisterade längre. trodde de vara var en lögn som någon hittat på, något som bara händer i filmer. Du har gjort mig hel igen. Finns inget mer jag önskar just nu än att ha dig här. Denna otroliga längtan tar kål på mig. <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0