just gonna stand there and watch me burn

sitter i skolan med ellentin sara och ida. har typ städat och inte gjort så mycket alls idag.vi fikade för att emma fyller 18år, grattis till henne! :) har fixat inbjudningar också till bröllopsvisningen, dom blev helt okej faktist :) (ska visa dom senare) men men iallafall ska jag och ellentin ned mot stan sen och jag börjar jobba vid 4 tiden. (lucky me) jag har typ verk i hela ryggen, vet inte vad jag har gjort.. men de krampar. hoppas det går över iallafall

idag har jag haft en skit dag rent ut sagt. ingenting har gått bra och känner mig så äcklig. usch. hatar den här dagen.. vill bara gå och lägga mig och glömma den här dagen. men ska nog springa direkt när jag kommer hem efter jobbet.


har inget mer på hjärtat just nu. hörs


peace out

Kommentarer
Postat av: emmallainen

när har ni visningen? får vem som helst komma? :)

2010-09-01 @ 20:16:28

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0