kan man verkligen lita på sig själv

då var jag äntligen hemma för dagen. efter skolan åkte jag ned på stan med ellentin och åååååh vad mysigt vi har haft det! har gått runt och kikat lite sen var jag och betalade en grej. efter de gick vi och fikade på vårat favorit fik! varm choklad med vispgrädde och cheescake. galet ont i magen jag fick men ibland struntar jag faktist i de.. jag klarar mig ju alltid fast med världens värk dock. senare så jobbade jag och efter de gick jag till kvarnen och mötte upp pappa eftersom han skulle koma nya glasögon så jag skulle helt enkelt vara smakråd för bågar. som en suprise kom mamma, mormor och lillebror. senare kikade även syster ochn fredrik in för dom skulle ändå köpa sushi. jag fick köra hem från stan sen körde vi och lämnade lite grejer sen 50års festen.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0