onsdag kväll

sitter med datorn i knät och myser i soffan under min blommiga härliga filt i myskläder. och speciellt min mysiga tjocktröja, love it! kommer vara hemma hela kvällen och ta de lugnt. ska hjälpa pappa att lägga golvet i hallen och den är snart klar faktist! de är bara lillhallen vi har gjort om nu eftersom de blev vattenläcka där. resten av hallen kommer vi köra när vi gjort klart vardagsrummet.

morgondagen: har inte speciella planer för imorgon faktist. hoppas att få träffa S. de blev inget idag eftersom S hade glömt att de var möte med fotbollen tror jag de va. så vi ska kolla hur de blir imorgon. annars kanske jag ska in och sola solarium eller något, de skulle vara jätte skönt. annars har jag inte en aning faktist..


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0