smärtan är obeskrivlig

Godmorgon allihopa. Gick upp som vanligt och gjorde mig iordning och cyklade till bussen. är helt slut i kroppen och som vanligt på senaste tiden somnade jag till på bussen. Hoppade av vid skolgatan och gick till min läkare. var där tidigare än jag skulle men fick komma in tidigare då också. Och nu har jag fått svar på varför jag har så ont i bröstkorgen och armarna. eller i stort sett hela överkroppen. Jag har en inflamation i bröstkorgen pga överanstragning tydligen.. Inte skönt. men ska iallafall börja äta medicin nu.. Kom hem nyss och ska sova en stund. väntar på att mamma ska komma hem från jobbet så vi kan åka in till stan och hämta ut min medicin. Men hur som hellst blir det en lugn dag för mig. Kanske lite inlägg här då och då. Hoppas ni andra får en bra dag


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0