And I lost my faith, in my darkest days, But he makes me want to believe.

Ännu en dag har gått. dagarna bara rullar förbi.. känns som att det var nyss jag vaknade och skulle gå upp ur sängen. har hunnit med en del idag. Prövade på att göra kistdekorationen idag och det blev helt annorlunda eftersom jag har fått tänka om lite i andra banor. men nu känns det ganska bra igen. Ska fortsätta och pilla med de sista imorgon och fästa på ställningen. Nu är det inte alls långt kvar. Imorgon är det ända dagen som jag har hela dagen på mig att koncentrera mig på YB. Måndag har jag vanliga bas lektioner, Tisdag är det förberedelser enbart och på onsdag gäller det. det börjar pirra i magen ganska ordentligt nu faktist. hoppas verkligen att jag kommer att klara de.
Efter jag slutat idag gick jag och solade och sen blev de jobb. kom hem för en liten stund sen och nu ska jag lägga mig och kolla på film hade jag tänkt.
planer för helgen? inte en aning än så länge.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0