angel

som ni märkt blev det inget bloggande idag heller! vaknade hos min älskade andreas imorse när han skulle upp och åka till jobbet. tyvärr så åkte ju dom till Dalarna ikväll för att fira påsk så de var jobbigt att säga hejdå imorse.. precis nu när jag har kommit hem från Holland så åker han :( vi har varit ifrån varandra i 6 dagar och nu blir det 4 dagar till...
när jag sedan somnat om och vaknade igen vid 9 gick jag upp och åt frukost, städade iordning lite i andreas rum och gick och solade. efter de gick jag hem igen och duschade. sen var det meningen att jag skulle åka in till mammas jobb. precis innna bussen kom så ringde chefen och ville att jag skulle hoppa in och jobba. dom var redan i storvreta så böev upphämtad. så har jobbat hela dagen och slutade vi 6 nu på kvällen. hann inte äta någon lunch alls idag eftersom de blev som det blev. Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt eftersom jag ska upp imorgonbitti och jobba igen. men efter de är jag ledig ! vet inte hur länge jag kommer att jobba men minst 6 timmar iallafall..
Men nu ska jag krya ner i sängen, pratade lite med andreas innan jag somnar också. Kärlek till den killen <33
Godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0