everywhere i am there you will be

kom hem för nån timme sen. Åkte med Sigrid ner till blomster grossisten och köpte hem de sista för dagen inför YB. jag tror nästan att vi har länsat hela grollen på björk. satan va de har gått åt björk alltså! vi köpte även hem lite nya sekkatörer och avbitare m.m så nu har vi grejer så vi är beredda inför onsdag! Idag kom även mina krukväxter som jag ska använda till YB och imorgon kommer alla snitt blommor. Så imorgon kommer vi endast förbereda inför onsdag. allt ska snittas och varu behandlas och verktygslådan ska packas. Håll tummarna för mig att det kommer att gå bra! Kommer självklart att ta bilder och lägga ut :)
Sitter just nu och väntar på att lillebror ska komma hem, tänkte sätta mig och lira lite xbox med honom! Ska även iväg och köpa en kebab tallrik, för det förtjänar jag så sjuuukt mycket!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0