I can feel it all down deep inside. But oh, I want to let these feeling rise.

Ännu en dag har gått och de är redan onsdag, eller snarare slutet av onsdagen. Igår kväll åkte jag hem till Andreas och sov där. Hade jätte mysigt och hur roligt som hellst. Älskar att busa med min pojkvän! Känner hur de pirrar sådär härligt i hela kroppen och hur värmen bara sprider sig så fort jag är i närheten av honom eller tänker på honom. Jag är inte kär,,, jag är förälskad.
Vaknade imorse när andreas skulle gå upp. De är lika jobbigt varje gång när han åker iväg, vill ju hellre ha kvar honom i sängen och bara ligga och mysa hela dagen. men tyvärr så går ju inte det. men iallafall så lyckades jag somna om. vaknade vid 08.00 , klädde på mig, åt frukost och la mig och vila en stund tills de var dax att gå till bussen. i skolan var de lugnt som vanligt. har hållt på med Yb hela dagen. Var en skön stämning idag i klassen, så himla skönt. har pratat med tjejerna hela dagen och haft de mysigt. Dock är jag fortfarande nervös över Yb känner jag. eller jag är inte så nervös över själva arbetet, snarare presentationen och förklaringen om idéen.. men vi får hoppas att de går bra.
Efter skolan åkte jag ned på stan och jobbade med Sofia, gick bra som vanligt! Pappa kom och hämtade mig efter jobbet så jag fick övningsköra hem, blir bara bättre och bättre för varje dag! Nu sitter jag i ett varmt bad, bloggar och äter korvstroganoff. hur många brukar göra de? haha. Jag får mina idéer ibland :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0