i´m about to lose it

hela dagen idag så har jag jobbat på med Projektarbetet och det resulterade med att jag nästan är klar. var kvar i skolan till halv 4 då jag tog bussen till jobbet och jobbade. Har iallafall skrivit på jätte mycket och färdig gjort nästan allting, det ända jag har kvar är loggboken (som jag sitter och skissar på här hemma nu)
Idag hade vi även privata samtal med Maria. vi pratade om min studieplan, yb, vad jag har kvar att göra och massa annat. alla dagar är fullspäckade fram tills vi tar studenten. vi har E och F kursen kvar i floristik. men som tur är har jag börjat på båda eftersom jag gjort en del saker som inte resten av klassen har gjort så det känns skönt. Men det vi har kvar att göra är ett litet mini Gesäll. det vi då ska göra är:
- tekniklådan
- sorgdekoration
- bukett
- brudbukett i oasis
- trådad tärnbukett
känner mig ganska säker på det mesta så det kommer nog gå jätte bra!
Just nu sitter jag i sängen och har precis skissat klart på loggboken, så kan färdig göra den imorgon i skolan och lämna in det sista av projektarbetet. skönt att bli av med det!
Nu har jag bara en sak kvar att göra, skriva ett tal till engelska B..... ska hålla ett informerande tal om något, och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska prata om... vi får se vad jag hittar på för spännande.
jag tror att det var den ända grejen jag har kvar att göra... förrutom en bok grej. men måste läsa den först, haha. annars har jag betat av allting under denna vecka när jag suttit hemma på kvällarna. känns så skönt att jag kommer gå ut med toppen bra betyg!
IMORGON: är det skola som gäller. vet inte hur länge jag kommer att gå denna dag men till 1 skulle jag tro. efter de ska jag ut till thuns med mamma och lillebror (hoppas att älsklingen följer med dit också) sen tror jag att resten av denna dag kommer jag att tillbringa tillsammans me andreas. kan inte bli bättre :)

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en bra valborg :)!

2011-04-30 @ 21:26:25
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0