måndag

och så var de måndag. ny vecka, nya tag. sov hos andreas i natt och guud så härligt det var. behövde verkligen de lugnet jag får i kroppen av honom. älskar min underbara pojkvän!
Åkte med Falle & Jenny till skolan imorse så slapp åka massa bussar iallafall, de tackar jag för! Sitter i floristsalen nu ch fixar lite med ändringar i min power point inför YB. Nu är jag verkligen nervös. går och grubblar på mitt arbete hela tiden. vet inte om jag kommer klara det, men hoppas de..
Dagen kommer endast bestå av YB. Har inte tid med andra lektioner.. Känns lite tråkigt att missa Psykologin, men kan inte göra annat. Snart ska vi gå på lunch, och jag har aldrig varit såhär sugen på kebab i hela mitt liv, helt galet! haha. men vi får se. kanske köper de till kvällsmat istället..

Men nu ska jag fortsätta.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0