nedräkning

sitter just nu hemma hos andreas. har varit med honom hela helgen och ska sova här inatt också. känns skönt att ha honom sovande vid min sida om nätterna nu när jag är så nervös inför YB. kanske låter jätte konstgit, de är ju bara ett prov lixom. men nej de är inte bara ett prov, inte för mig. Ska göra ett praktiskt prov som ska bedömas av ett par dommare jag aldrig har träffat. hoppas verkligen att det kommer att gå bra. veckan kommer att se ut på detta vis:
Måndag: Vanliga lektioner i skolan + göra det sista på yb
Tisdag: Alla blommor kommer hem och de är förberedelser HELA dagen
Onsdag: Provet börjar. kommer jobba med det i 8 timmar sträck
Torsdag: Dommarna kommer och det är dax för presentation och bedömning. Får även veta denna dag om jag klarar det eller inte.
Fredag: Vi åker till Holland!
Kommer bli en vecka med mycket känslor kan jag lova.. kan inte mer än att göra mitt bästa och hålla tummarna!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0