sommartider hej hej

och så var påsklovet över. tiden går så himla fort. har varit med andreas hela helgen nästan. kändes underbart att ha honom vid min sida om natten igen :) i söndags åkte jag dit och bara tog de lugnt. var lite sjuk fortfarande så vi låg och kollade på lite filmer. senare på kvällen kom jenny och falle över så vi satt ute på baksidan i det mysiga vädret och snackade massor. man känner verkligen att sommaren är på ingång nu! Satt ute och myste med filtar hela kvällen, underbart!
i måndags tog vi lite sovmorgon, vilket behövdes. Efter de gick vi ut och tog en mysig lång frukost ute på altanen i solen. sedan bar det av till Gränby C med falle och jenny. hittade på lite små grejer som fick följa med hem, nödvändigheter helt enkelt. basic linne, underkläder. Resten av kvällen bestod av grillning, mys i solen och trevlig sällskap hemma hos falle.
Sov kvar hos andreas tills idag och idag var de skolan som gällde. åkte in med falle och jenny som skulle åka samma tid som tur var så slapp åka massa bussar. Idag har vi inte gjort så jätte mycket i skolan. vi börja att skriva loggboken för projektarbetet vi gjorde (yb) så snart är vi klara med det. åkte ned på stan lite snabbt efter skolan och solade och köpte hem studentklänning till mig! är super nöjd med den! ååå vad jag längtar nu, det är verkligen inte långt kvar!..
Lite höjdpunkter som kommer hända fram över:
17 dagar - URSPÅR
22 dagar - Studentskiva
31 dagar - Min födelsedag
36 dagar - STUDENTEN


Morgondagen: Imorgon är det skola som gäller igen. Ska fortsätta med alla skolarbeten (som jag även suttit och jobbat med nu under hela kvällen här hemma) efter de får vi se vad som händer. Ska på Lindex kväll på kvällen med Jullan också :)
bjuder på en nytagen bild från när jag var i Holland nyligen!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0