summer feelings

Dagen idag har varit jätte bra. dock började jag morgonen med att försova mig, hade 10min på mig tills bussen skulle gå och tro det eller ej men jag hann med den! I skolan idag har jag hållt på med projektarbetet och redovisat kvitton på mat från holland. har hunnit med jätte mycket i projektarbetet så de känns jätte bra. kommer nog hinna klart med det imorgon i skolan :) ska sätta mig och jobba med lite andra skolarbeten här hemma nu ikväll så jag får det klart. måste sätta mig ner och läsa en till engelska bok också..
efter skolan åkte jag ned på stan med Linda och Jenny. vi gick först och solade och efter de så gick vi bara runt på stan och kollade i lite affärer. jag köpte med mig en jätte fin sjal hem till mamma och gud vad glad hon blev! älskar verkligen att ge andra saker. gillar nästan det mera än att få saker.
pappa kom och hämtade upp mig på stan och efter de åkte vi upp till Gränby C. Vi lämnade in lillebrors telefon eftersom den gått sönder och sedan handlade vi på kvantum lite snabbt.
Nu sitter jag hemma i soffan och har precis ätit lite mat. kollar på Fyra bröllop på tv4, ett jätte bra programm faktist! Tänkte försöka lägga upp några bilder från Holland senare ikväll också. alla kanske inte kommer upp men några iallafall.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0