sunshine

godmorgon allihopa. har vaknat flera gånger under morgonen och ändå har jag inte sovit så jätte bra inatt.. iallafall så vaknade jag första gången runt 7 tiden, sen 8 och vid halv 9 orkade jag inte längre så då gick jag upp. Nu ligger jag i sängen igen och myser lite, ska strax gå upp och klä på mig och äta frukost. det är verkligen underbart väder ute idag! Jullan ska hämta upp mig vid 10.30 så ska jag åka med henne in till stan. Mitt schema idag:
- Få skjuts in till stan av Jullis
- Shoppa lite
- Sola
- S*******
- Hem och fixa sig
- Förfest hos Jenny
- Fest hos CK!

Kommer nog bli en toppen dag idag! Skriver mer när jag kommer hem, ciao!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0