feeling a moment

har tagit det lugnt och vilat hela dagen och kollat på lite film. nu på kvällen har jag tagit ett varmt skum bad och sen bara skött om mig själv med lite olika peeling på kroppen m.m kändes verkligen skönt så nu känner jag mig fräsch igen! Ska packa lite senare alla grejer som jag ska ha mned mig till andreas imorgon, även mina tränings saker :) ska åka till stan lite snabbt innan och köpa en ny MP3 så jag kan lyssna på musik när jag tränar, det känns smidigare att ha MP3 istället för en klumpig telefon!
Ikväll är det fotboll som gäller! 23.00 börjar matchen mellan Real Madrid - Barcelona. vad mer kan man säga än kom igen Barca!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0