i here you call my name

det är inte så lätt alla gånger att kunna vara lugn. jag försöker så gott jag kan och gör mitt bästa hela tiden, men det är verkligen inte lätt. hur mycket jag än skulle vilja så är det alltid något som gör mig rädd. jag blir rädd hela jag så att det känns i magen, jag tänker alldeles för mycket ibland. tankar som "tänk om... vad skulle hända... vad skulle jag ta mig till..." jag vill inte vara ensam, jag klarar inte det. så jag försöker hela hela tiden. jag gör mitt bästa, du mnåste bara tro mig, lite på mig, hjälpa mig igenom det här. alla har faser i livet och jag har mina kanske lite allt för ofta. och jag vet att jag kan vara riktigt jobbig, men det är inte med mening. jag försöker... lita på mig...

Nu ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. har kollat på tv med mamma, spelat xbox och alldeles nyss kollat på filmen " Hur många Lingon finns det i världen" (en film som VERKLIGEN är värd att se. både skratt och tårar kom) Nu ska jag försöka sova hade jag tänkt. Börjar jobba imorgon vid 12.00 så har en sovmorgon iallafall. vet inte riktigt när jag slutar utan det får vi se. Hoppas på att andreas ska komma hit imorgon också och sova kvar här. saknar honom så himla mycketn redan. Godnatt

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0