jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Godmorgon allihopa. Vaknade lite tidigare imorse av att lillebror sprang omkring i huset för att pappa hade glömt sin mobil telefon. Lyckades somna om men vaknade igen 20min senare då han var hemma och sprang igen för att bussen inte kom. Har legat och små sovit och dragit mig i sängen sen dess men nu är jag uppe. har precis ätit frukost och ska klä på mig och fixa till mig (lägger in bilder senare idag) Ska åka in till stan till mammas jobb tills hin slutar vid 12 för att åka och köpa present till min älskade pappa som fyller år imorgon! Resten av dagen ska jag vara hemma. Julia kommer hit senare och hälsar på och så ska jag fixa naglarna på henne :) orkar inte ta mig ut på äventyr idag eftersom jag ska upp tidigt imorgon och jobba :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0