lay me down

springturen gick jätte bra! Sprang hemmifrån andreas, bort till nya e4an, tillbaka, runt vid ica solen och sedan hem hit igen. kändes verkligen skönt. och gash vad skönt det var att ta en dusch efter! och om man inte tror mig så har jag ida som bevis på att jag var ute och sprang som såg mig borta vid rondellen! haha..
Nu ligger jag nerbäddad i sängen och pluggar (som har blivit lite av en vana) Väntar på att andreas ska komma hem så jag har någon att prata lite med nu när jag är så fruktansvärt arg. eller jag är nog mest besviken, det är de som gör mig så arg. Ska man verkligen behöva ta skit av någon som man har ställt upp för så himla mycket??? och de sorgsna är att personen nekar att man har ställt upp... om jag inte dög så ber jag om ursäkt. men jag tycker det är ytterst tråkigt med tanke på hur mycket ja faktist har ställt upp och hjälpt till..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0