nytt försök

jag tänkte att jag skulle ge bloggen ett nytt försök igen. det var ett bra tag sen nu som jag bloggade och det har hänt en hel del sen dess. jag har ju tagit studenten, hunnit jobba, haft lite semester, planerat semester och massa annat roligt. Tiden går så himla fort och bara för att man har jobbat känner man sig genast så mycket äldre och börjar göra vuxen saker. Ett exempel på det är att köpa hem inrednings saker, planera lägenhet, spara pengar och framför allt försörja sig själv på riktigt. Nu är det dessutom nästan slut på semestrar och sommarlov och då kommer folk gå tillbaka till jobb och skola. jag tror att det kommer kännas ytterst konstigt att inte gå tillbaka till skolan längre. känns lite som att det är det ända jag har gjort i hela mitt liv och nu behöver jag inte göra det om jag inte vill, konstig känsla.
något mer jag kan berätta är att jag har äntligen införskaffat mig en alldeles egen systemkamera, så nu kommer det bli bättre bilder och förhoppningsvis flera.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0