torsdag

godmorgon. jobbade ju som sagt igår på tuna blommor och det gick jätte bra som vanligt. ska jobba på lördag igen men då är det bara jag och louise som jobbar :) efter jobbet tog jag bussen hem. Andreas kom även hit. Hela kvällen var vi bara med varandra, vi spelade dirt 3, kollade på film och hade jätte mys :) han sov ävenn kvar här så fick sällskap inatt. Gud vad jag älskar mitt hjärta, känns lika skönt varje gång när jag sover med honom. att få sällskap, närhet :)
Andreas gick upp vid 5 som vannligt, jag följde med upp och fixade med frukost. när han hade åkt somnade jag om och så vaknade jag vid 8 tiden. nu har jag precis ätit frukost och sminkat mig. men har inte en aning om vad jag ska ha på mig, sitter endast i en jeans skjorta just nu, bra lösning...  ska åka och hälsa på in gamla skolan idag, ska bli jätte kul att träffa maria och alla igen :D

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0