10 SANNINGAR OM MIG SJÄLV!

1. Jag har fyra tatueringar på kroppen och alla sitter på ryggen. Tre av dom är kinatecken som står för Styrka, Familj och Kärlek. Dom är väldigt betydande för mig med tanke på saker jag varit med om i livet. Den fjärde tatueringen är en stor tribal som jag har i svanken. Den betyder egentligen ingenting utan skaffade den för att jag tycker att den är väldigt snygg! Är mycket sugen på att skaffa flera tatueringar men hindrar mig lite med tanke på vilket yrke jag har.

2. Jag är otroligt mörkrädd och rädd för ensamhet. Jag klarar inte ens av att vara ensam hemma i mitt eget hus, hellst inte i någon annans heller. När jag är ensam hemma här så brukar jag låsa in mig i badrummet och ta ett varmt bad, ha med datorn och kolla på filmer tills någon kommer hem. Eller så är jag helt enkelt aldrig ensam hemma, endast korta stunder. Att vara ensam hemma hos Andreas funkar, men brukar inte vara de lång tid.
3. Om jag inte sover med Andreas så sover jag otroligt oroligt. Jag kan för det första inte ens somna utan att ha en film igång som ett lugnande moment. Vissa kan se de som störande att ha musik eller filmer igång när det är sovdags, men för mig är det lugnande när jag ska sova ensam. Jag kan vakna upp flera gånger under natten alldeles kallsvettig och ha drömt mardrömmar. Men när jag sover med Andreas sover jag hela nätterna, kan somna utan ljus eller ljud i rummet och sover tryggt.
4. De går så otroligt mycket struntprat och allt om mig, men jag orkar aldrig bry mig. Folk lägger ner energi på att försöka knäcka mig, kallar mig elaka saker och lägger ut falska rykten och gamla bilder på mig på sidor. Men jag förstår verkligen inte vad det tjänar till? För jag vet att jag är en otroligt bra person. Jag har bra betyg, underbara vänner, underbar familj, världens bästa pojkvän och jag är även otroligt snäll, omtänksam, social, och framåt. Jag har lyckats bra i livet och de kommer fortsätta gå bra för mig. Så jag bryr mig helt enkelt inte om vad folk säger, tycker eller tänker om mig.
5. Mitt bästa val i livet var när jag valde att gå floristlinjen. Jag känner att jag verkligen har valt rätt, detta är något jag kommer vilja fortsätta med i livet. De går så himla bra, jag har fått in fötterna i en del företag och får bra betyg i floristiken i skolan, vilket gör att jag satsar ännu mer och har kul om dagarna.
6. Viste ni att jag har ett jobb på sidan om skolan? Jag jobbar faktist på en städfirma och har gjort de i över 1 år nu. Jag tjänar egna pengar och betalar allting som jag använder och ska ha själv. Kläder, mobilpåladdning, busskort, mat, saker till andra, körkort m.m. Alla utgifter jag har helt enkelt står jag för själv.
7. De bästa jag vet med mitt liv är mina nära och kära. jag skulle bokstavligen inte kunna klara dagarna utan dom, speciellt inte Andreas. han betyder så himla mycket för mig och stöttar mig och ställer upp. Finns inget bättre än att ha honom nära. Han har fångat upp mitt hjärta och kommer alltid att få behålla det, jag vill inte lämna honom och kommer icke att göra de. Har ni någonsin haft en känsla då man känner att man har hittat den rätta? De har jag.
8. Något som jag inte tycker om med mig själv är min vikt. Ni kanske tycker de låter jätte dumt men jag har alltid sätt mig själv som stor. Många gånger har jag skämts över mig själv pga hur jag ser ut. Självklart försöker jag att ändra på detta, men de är inte så himla lätt i alla lägen!
9. Inredning är något jag älskar att hålla på med. jag är en otroligt kreaktiv person som gör om många saker och renoverar. Har målat om mina rum själv ett antal gånger, målar om möbler och syr överdrag till soffan och stolar. Gör även t.ex speglar av gamla fönster. som ni kanske har förstått om ni känner mig är vitt min passion, färger jag avgudar och älskar innom inredning
10. Jag kommer att ta körkort innom en framtid. Mer tänker jag inte skriva här utan det kommer att komma som en överraskning när det är dags!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0