Everybody dance now

Idag är det Onsdag den 16 Februari, tänk vad dagarna rullar på snabbt. Idag hade jag praktik. började som vanlig tid runt halv 10-10 tiden. Har varit en lugn och skön dag idag. Malin och jag skyltade om i hela butiken eftersom de var en del grejer som åkte iväg idag! Åå vad jag längtar tills vi får in vår leveranserna, kommer bli så härligt! Förhoppningsvis kommer dom ganska snart. Annars har vi fixat med massa bud, vattnat, kunder och fikat ;D Malin bjöd på semla , mastigt värre!
Var ner på stan efter praktiken och köpte färg, kreativa jenny är på gång igen! Vad tror ni jag ska göra denna gång?
IMORGON: Är det praktik igen som gäller. Jag längtar faktist efter att åka dit igen. trivs så himla bra med malin, och nästa vecka kommer marielle hem från thailand också ! :D Hur som hellst så har jag praktik imorgon, efter den ska Björn och Andreas komma och hämta upp mig, för imorgon ska vi på kalas! Danne fyller år :) Sen blir de nog att jag sover kvar hos Andreas skulle jag tro, får se hur det blir

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0