Första praktik dagen

Hej allihopa. Idag hade jag min första praktik dag för denna termin, och nu är jag tillbaka på Gullvivans blommor, men som nu mera heter Gullvivans blommor & Design. Nu är det en tjej som heter Malin som äger butiken. Dagen har varit kanon bra! har jobbat själv med malin hela dagen och galet vilken toppen tjej hon är! gillar henne hur mycket som hellst och vi har haft jätte trevligt hela dagen. Var ingen spänning alls i luften utan allt flöt på från första stunden :)
Som ni vet så är de en speciellt helg denna helg, de är alla hjärtans dag på måndag så denna helg + måndag är de fullt upp! Rosorna höjs med priserna m.m med tanke på att detta är den ända dag som hela världens firar samtidigt. Jag har snittat rosor i mängder hela dagen. Kom upp i runt 300stycken. skulle ni klara av de? Har varit fullt ös hela dagen iallafall och den miljön i en blomsterbutik trivs jag i!
Imorgon är de skola som gäller. ska fortsätta med YB och kanske börja med tävlingen jag och ellentin ska vara med i. Annars får jag se vad som händer :) ska la ned på stan och kika lite och kanske köpa lite grejer jag sett. annars på kvällen ska jag la vara med min knasboll hade jag tänkt! Sov hos honom inatt och de var duuunder mysigt. Älskar min pojke <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0