get on the floor

Nu är jag äntligen hemma efter en skön dag i skolan. kändes som att dagen gick tok snabbt faktist. Var och hämtade ut tapet med ellen på lunchrasten innan psykologin. efter den lektionen var de idrott som gällde och idag gymmade vi på Actic, otorligt skönt! bastade en stund efter också, rena himmelriket. Nu är jag hemma och har precis lagt mig i ett varmt bad, pratar lite med älsklingen också (som jag saknar otroligt mycket redan) hoppas på att träffa honom någon dag i veckan. känns som en evighet om jag ska behöva vänta ända till helgen..
Imorgon är det praktik som gäller. Börjar 09.30 och slutar 18.00 beroende på hur mycket det är att göra. Ska även jobba efter praktiken också med städfirman så de kommer bli en sen dag imorgon! kommer la komma hem runt 21.00-21.30 om jag har tur!
funderar på om jag saknar mitt bruna hår eller om jag trivs i de svarta?

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0