Like a lady

Min dag har varit jätte dålig faktist. jag har brytit ihop ett antal gånger och gråtit och bara gett upp. De är tur att jag hade Ellentin och Sigrid som fanns där iallafall. Mår fortfarande inte på topp direkt men de är lite bättre. Ska skita i alla problem och alla bekymmer, jag orkar helt enkelt inte bry mig. jag bara förstör för mig själv..
har iallafall haft en mysig dag med ellen och sigrid. vi har uträttat massor av ärenden och myst. Har även druckit världens godaste kaffe, underbart! Det behövdes verkligen.
Just nu sitter jag i sängen och plattar håret. ska försöka orka fixa mig lite smått inför kvällen. Idag ska jullan firas! Vet inte vad jag ska skriva mer egentligen. Ska jobba någon dag nu i helgen också, antar att det blir imorgon. sen får vi la se vad som händer

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0