Lilla lady

Godmorgon. Vaknade för sent imorse men eftersom jag fick skjuts till skolan gjorde det inte så mycket. Hade fullt shåå imorse iallafall. Klädde på mig, packa väskan, platta håret och rostade mackor samtidigt. Men de gick bra iallafall och jag kom iväg! Sitter i skolan nu, har precis varit på blomstergrossisten och kollat lite blommor. tyvärr är min lärare sjuk idag så jag kan inte göra någonting heller, så de känns inte så jätte bra eftersom jag är så uppstressad över allting. har alldeles för mycket att göra och har för lite tid..
Sitter i skolan just nu och planerar Studentskivan med Meral, ingen annan som tar tag i det så vi gjorde de helt enkelt.
Efter skolan ska jag ned på stan och sedan hem till Andreas, underbart! <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0