lugn hemma kväll

idag blev de en lugn hemma kväll. har så himla ont i magen så jag tror jag ska spricka. gråter typ hela tiden :/ men men. Sitter iallafall hemma. har bakat en mumsig cheescake igen och kollat på melodifestivalen med mina underbara föräldrar. är verkligen skönt att bara sitta hemma med dom. Vi har ätit ost och kex och massa goda saker :) Ska ta en varmt kopp te snart med dom . vi kollar på Crocodile dunde just nu, hur rolig som hellst! okej vist man har sett den ett antal gånger, men den är fasiken lika bra varje gång! Efter dem är de nog sängdax.
Morgondagen: Imorgon kommer Andreas hem! Saknar honom jätte mycket. men de är ju faktist bra att vara ifrån varandra också. så man får sakna varandra helt enkelt. Dock kommer jag inte få träffa honom imorgon vad jag vet :( vet inte när vi kommer ses faktist.. har ju fullt upp nästa vecka, så får se helt enkelt.. Men iallafall imorgon ska jag hem till favvorit moster för imorgon är de hennes dag! hon fyller år! Mys fika där hemma :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0