nothing else matters

Blev ingen skola idag. Sov hos andreas inatt och vaknade vid 5 när han skulle gå upp. var verkligen jobbigt imorse när han skulle åka eftersom vi kanske inte kommer ses på ungefär en vecka :( kommer sakna honom! men men. somnade om när han hade åkt till jobbet och vaknade 06.20 igen, men kom verkligen inte upp ur sängen. hade så sjukt ont i magen och var alldeles matt i hela kroppen! Så jag blev hemma idag + att jag hade typ ledigt eftersom vi inte hade någon lärare. Låg kvar hemma hos andreas och sov och myste i sängen, dock utan honom tyvär.
Olle och Jimmy kom och hämtade mig några timmar senare och vi for ut till thuns lite snabbt eftersom jag var tvungen att köpa ett skidställ, så nu är de fixat också! Skönt, men måste packa inför nästa vecka, blir en fullspäckad vecka då.
Just nu: Sitter jag och myser i soffan med favvorit filten och kollar på tv. ska lägga mig i ett varmt bad och kolla på film och äta lite mumsig tofu glass snart, det behövs!
MIN HELG
Fredag: Skolan, besök hos läkaren, kina och teater med ellentin
Lördag: Jobba, inga planer än
Söndag: Fira favvorit moster

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0