on the floor

Hade en jätte trevlig kväll igår hemma hos Nino med Andreas och pojkarna. Satt och drack en del och bara chillade, minns inte vad klockan var när vi kom hem. Vaknade imorse och hade världens migrän, bakis som tusan. men sånt får man ta ibland! myste med älsklingen i sängen, de finns inget bättre än när han håller om mig på morgonen när man vaknar, underbart! Nino kom och hämtade upp oss. grabbarna skulle iväg på äventyr och jag skulle jobba. Kom hem för en liten stund sen, är helt slut!
Kommer antaligen vara hemma ikväll skulle jag tro. är sjukt trött och fortfarande bakis :P kommer hit lite folk ikväll och fikar vad jag vet. Så kan va trevligt att sitta och vara social också.
Imorgon har älsklingen match med div 1, självklart att jag ska dit och kolla. hoppas de går bra :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0