wings of a butterfly

Har haft fullt upp hela dagen. Började med att jag vaknade 5 imorse då andreas gick upp för att åka och jobba, men som tur var somnade jag om när han hade åkt. Vaknade åter igen sen vid halv 9, då var de dax att gå upp och göra sig klar! 09.38 tog jag bussen från storvreta in mot centralen där jullan hämta upp mig. sedan bar vi iväg på våra små äventyr. Först åkte vi till Barkarby och kollade runt där. var typ inte en kotte där så långt ögat kunde se, antar att de är för att lönen inte kommer förns imorgon. Jag hittade iallafall ingenting där.
Efter Barkarby åkte vi vidare till Eurostop. Vi var inte där så himla länge, men efter de åkte vi vidare till Märsta och fikade hemma hos Jullans Morfar. trevlig kaffe stund med massa prat.
Mot 3 tiden åkte vi vidare till butiken och träffade jullans morbror. vi var där ett bra tag och kikade runt, prövade kläder och snackade. Efter de drog vi vidare till Uppsala och gränby centrum. Gick omkring och kikade där. stannade även till och pratade med Pauline inne på Gina tricot :) har inte träffat den tjejen på ett bra tag nu så var verkligen kul att träffa henne igen :)
Nu sitter jag hemma. åt för en liten stund sen och badar just nu. Kvällen kommer bli lugn för min del. Ska nog faktist gå in till lillebror snart och nörda mig inne vid xboxet, underbart!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0