You're living in the dark Where no one can see your tears

Godmorgon allihopa. Igår åkte jag och andreas hem till mig och åt tacos med familjen, där vi även tillbringade resten av kvällen och natten. Jag hade hur mysigt som hellst. Dock så var älskling en aning mallig och retsam hela tiden delvis för att han slog mig i kort, haha men sånt får man ta! Hade iallafall en bra kväll. Vi sov även kvar hos mig.
Nu är vi hemma hos andreas igen. Björn och helene skulle ha bilen och vi ska snart bli upphämtade av jenny & falle eftersom grabbarna har match idag! Hoppas på en seger idag så håller tummarna. Kommer sova kvar här inatt med, tur de för vill inte sova själv idag
en mycket gammal bild på mig. var la kanske för 5-6 år sedan.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0