all you need

Idag har jag haft en jätte jobbig dag. började med att jag knappt kom upp ur sängen imorse. var så himla slut i kroppen. Hade feber redan igår kväll och den var kvar imorse vilket kändes eftesom jag fryser ena stunden sen toksvettas nästa. Men jag åktetill skolan iallafall, har inte riktigt tid attvara sjuk. Förkylningen har blivit värre också, halsen ä svullen och svider jätte mycket :( men iallafall, skoldagen har gått bra. Jag och ellentin har jobbat med tävlingen hela dagen vilket resultrade med att vi nästan blev klara, så himla skönt!
Efter jag slutat så fck jag sällskap av Hillman ner på stan, där träffade vi på Roger. Dom följde med mig och köpte godis och sen åkte vi hem. Jag har precis duschat, försökt äta och nu har jag bäddat ned mig i sängen och mumsar på lite av godiset. När man är sjuk får man äta godis!

Morgondagens planer:
- Skolan och göra klart med tävlingen

har inga mer planer inför morgondagen faktist. bara åka hem och vila upp mig helt enkelt.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0