Andreas Ek Berggren <3

kan inte sova. ligger och tänker alldeles för mycket. jag saknar min andreas. ja vist jag träffade honom i söndags, men ändå. Jag har verkligen aldrig känt såhär för någon annan, aldrig. jag har aldrig varit såhär beroende av en människa i hela mitt liv som jag är av andreas. att inte prata med honom på en hel dag är verkligen jobbigt. Jag behöver prata med honom. han ger mig en sån otrolig trygghet bara genom att finnas i mitt liv egentligen. men jag känner mig så himla trygg när jag ligger och sover bredvid honom. med honom vid min sida på nätterna slipper jag alla hemska mardrömmar som jag drömmer annars. jag vaknar aldrig upp om nätterna alldeles kallsvettig, gråtande och inte vet om det var en drömm eller verklighet när jag känner hans närhet. Jag behöver honom. jag behöver honom för att orka gå upp ur sängen varje dag, för att orka klara en hel dag med alla hinder som finns här ute i världen, jag behöver honom för att leva. tänker tillbaka till första början då jag träffade honom. Jag tyckte att han verkade vara en sån himla fin kille, en kille som bryr sig och kan älska. Och vist hade jag rätt. Han är världens finaste kille, han bryr sig om mig varje dag och han älskar mig. Jag känner mig älskad på riktigt för första gången. Vist jag spelade ointresserad och svårflörtad i början, men de var ju för att kolla om han verkligen ville, och det ville han. jag är verkligen glad att det har blivit som det blivit. att andreas hittade mig! Vi har nu varit tillsammans i 4 månader och 3 veckor. Inte länge tills de blir 5 månader. Tiden går verkligen fort, men det känns som att vi varit med varandra mycket längre, väldigt mycket längre.. jag älskar varje dag med min andreas. Ja han är verkligen min andreas, jag får säga min andreas! Jag är verkligen super stolt över att vara tillsammans med honom. Jag har världens snyggaste kille. :) Jag skulle kunna sitta och skriva på hur länge som hellst, skulle kunna skriva hur mycket som hellst om honom. jag är verkligen galen i honom, jag älskar honom. Han gör mig verkligen så himla lycklig. och jag hoppas han förstår själv hur mycket han betyder för mig för han har verkligen gjort stora förändringar i mitt liv. han har fått mig att må så mycket bättre än vad jag mådde innan och han har fått mig att orka så mycket mer i livet. tack vare honom har jag kämpat på nu in i de sista med skolan, har gjort klart kurser och annat tack vara allt stöd och hjälp från honom. Jag är så evigt tacksam för allt han har gett mig. Och jag hoppas de kommer bli så himla mycket mer. jag kommer ge allt för detta, jag ger allt för detta! Denna kille kommer jag verkligen inte släppa. aldrig i hela mitt liv! han är min, min andreas. min livsglädje, mitt hjärta, mitt liv, min ända kärlek <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0