Fredags mys i Fruhagen

Hej allihopa. detta kommer inte bli så jätte långt inlägg och antaligen det ända tills på söndag. är hemma hos ellentin nu. vi har varit ute och ridit lite vilket var huuuuur skönt och mysigt som hellst! Nu när vi kom in har vi ätit kycklingsallad. Massa fetaost, kyckling, sallad, gurka, majs, tzatziki m.m. Sitter i soffan och myser med hela hennes familj. Så himla skönt, jag behövde verkligen detta. få känna lite mer närhet och kärlek, det är verkligen vad jag behöver för tillfället. Få känna mig älskad och ha folk som bryr sig om än.
Imorgon ska vi upp tidigt. Kommer antagligen gå upp vid 7 tiden och äta frukost, sen ska jag och ellen ut och rida igen :) ååå de är så underbart! Sen börjar ellen jobba vid 3 så jag ska hem innan. vid 6 blir de Vattholma och kolla på Andreas match. Ska äntligen få träffa honom, har varit utan honom i en vecka. Vet inte vad jag ska säga mer om de.. Skönt att få träffa honom igen iallafall.
Men nu ska vi spela lite WII sen blir de sängen. Godnatt allihopa

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0