fucking perfect

godmorgon allihopa. somnade tidigt igår, var alldeles död och totalt slocknade i soffan. vaknade imorse och mådde piss, verkligen dåligt. Nu sitter jag i skolan, har precis varit och ätit lite men nu är jag tillbaka iklassrummet igen. har hunnit gör kart kistdekorationenidag inför YB, så de känns jätte bra. Imorgon får jag hit ställningen till den andra dekorationen så jag kan fortsätta på den. Allt som är kvar nu är Power pointen och massa skrivande.
Jobbar idag, imorgon och fredag också efter skolan, hur ska jag orka med allting? jag är egentligen jätte dålig, är helt slut i kroppen och orkar knappt sitta upp.. borde kanske säga ifrån jobbet men jag behöver verkligen pengarna... hur ska jag orka?!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0