high and low

Då var sista praktik dagen på gullvivans blommor & design avklarad. känns tråkigt att inte åka dit mer men självklart kommer jag åka dit och hälsa på och handla mycket! och vem vet, extra jobb där kanske? Vi får se med tiden. Idga har det varit ganska lugnt i butiken, många männ som kommer in och handlar hem blommor till sina fruntinner där hemma eftersom de är kvinno dagen idag. Idga har vi skyltat om i hela butiken, vattnat och jag gjorde lite mumsiga karamell buketter! Klirrade bra i kassan idag och jag sålde som en tok, de gillar vi.
Direkt efter praktiken åkte jag och jobbade med städen. så kom hem för en liten stund sen och är bokstavligen heelt slut. har precis glidit ned i ett varmt bad. ska snart lägga mig i sängen och kika på någon film tänkte jag :)
retsen av veckan blir de skola. hoppas jag gör framsteg där med start imorgon!
vissa saker är så himla svåra att förklara med ord.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0