hur kan en dag gå så himla segt egentligen?

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag med arbete. kom till praktiken vid 09.30 , då började vi morgonen med en liten frukost. Malin hade med sig mackor och så drack vi te, jätte mysig start på morgonen. De behövde jag verkligen. Dagen har gått sjutk segt.. känns som att klockan inte rörde sig alls, så fort man kollade på den hade det bara gått ynka 5 minuter ungefär.. Idag har jag iallafall prismärkt massa nya varor vi har fått inför våren, helt galet fina saker! Vi fick en till leverans under dagen med massor av saker som jag inte vet vad det är än, utan de får jag se imorgon helt enkelt när jag prismärker de. Annars har vi skyltat om i hela butiken pch gjort lite annat smått och gått.
Slutade från praktiken rutn 18 tiden, då var de bara att åka vidare direkt till andra jobbet, städjobbet. de gick bra som vanligt men var ju helt slut. Pappa kom och hämtade mig så jag fick köra hem och de gick ju kanoners! Just nu sitter jag i soffan och har precis ätit lite. Sitter och kollar på 99 saker man måste göra innan man dör. Ska alldeles snart gå in o duscha av mig sen blir de sängen!
Imorgon har jag praktik sen åker jag direkt hem till andreas efter och sover kvar där. Ååååååh vad jag längtar! Önskar jag kunde vara med honom jämt. han är det allra bästa som finns, den bästa för mig <3
min <3 kommer aldrig släppa taget om dig <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0