i wish you were here

jag mår inte ett dugg bra.. förkylningen är hemsk, halsen svider och febern lever sitt eget liv. jag är helt slut i kroppen.. somnade efter vi ätit middag vid 18 tiden och vaknade för kanske en halv timme sen. han iallafall pratat med min älskade andreas i telefon, äntligen. behövde höra hans röst. jag saknar honom så himla mycket. de är så sjukt jobbigt att vara utan honom, de tar ännu mer kål på mig. Men ska iallafall få åka till honom på fredag, och gissa om jag längtar. jag längtar ihjäl mig! Men de kommer bli en lugn helg. båda är sjuka nu och kommer antagligen fortfarande vara helt slut till helgen. De blir en mys helg alltså, men de är underbart!
Men nu ska jag fortsätta sova hade jag tänkt. ligger redan nerbäddad i sängen och fryser som en galning så ska sova. Droga ned mig med lite nässpray först. Godnatt




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0