in my head

jag måste verkligen ta tag i allt skolarbete jag har kvar. jag får panik över mig själv. känns som att jag har så sjukt mycket kvar att göra.. men grejen är de att de är så utspritt från olika ämnen, har nog inte så mycket kvar egentligen. Tänkte att när jag kommer hem från jobbet ikväll (runt senast 20.00 hoppas jag) så ska jag lägga ut detta på bloggen :
- bilder på min garderob
- hur min vecka ser ut som det är bestämt
- vad jag har kvar att göra i skolan
- musik

känner att jag måste få igång uppdateringen lite mer. vad är det ni vill se i min blogg?? vad vill ni att jag skriver och berättar om? vad vill ni ha bilder på? Tell me!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0