sega måndag

problem med att ta sig upp ur sängen imorse? ja det kan man lugnt säga. har så satans ont i nacken och kroppen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. ramlade av hästan i lördags morse när jag var ute och red med ellentin. kände ingenting just då så trodde att de var lugnt, men i söndags morse small de till. då kom all smärta och verk i kroppen på en gång. Hoppas det går över snart.
Just nu sitter jag i skolan iallafall. kändes ganska onödigt nu i efterhand att åka hit ens. Mats är sjuk vilket betyder att Engelskan på morgonen var inställd och idrotten på eftermiddagen är inställd. Tur egentligen eftersom jag knappt kan sitta ordentligt. Sitter och prata med Emma och Meral just nu och ska alldeles strax leta upp min favorit Sigrid och prata massa med henne.
Vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Hoppas att Andreas kommer hem till mig sen idag. Saknar honom så galet mycket!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0